יום ראשון, 13 במרץ 2022

בעל חנות סלולר נעצר בחשד שרשם סחורה באילת ומכר אותה במרכז במע"מ 0%

 גיא ליזבונה, בעלים של חברה לממכר ציוד ומכשירים סלולריים, נעצר בחשד לעבירות על חוק מע"מ, פקודת המכס, חוק אזור סחר חופשי אילת וחוק לאיסור הלבנת הון. הוא חשוד בהברחת מכשירי סלולר וקונסולות משחקים עתירי מס מאזור הסחר החופשי באילת, על מנת למכור אותם במרכז הארץ, תוך ניצול הטבת מע"מ 0% וכך להתחמק מתשלום מס במיליוני ש"ח

ועוד כמה מאמרים שכתבתי:

כתב אישום על עבירות נשק ותקיפת שוטרים

נדחתה עתירה לבג"צ בנוגע להסדר טיעון עם ח"כ אריה דרעי

כתב אישום נגד רונן סופר (52), מתנדב במשטרה, בגין ביצוע עבירות מין במתנדבת אחרת ששרתה עמו בתחנת המשטרה.

לא שמעתם ?!: מסלול בטוח": הוחרמו רכבי יוקרה בעוספיה ודלית אל כרמל

נדחתה עתירה נגד תיאטרון בית לסין

בעל חנות סלולר נעצר בחשד שרשם סחורה באילת ומכר אותה במרכז במע"מ 0%

החשוד הוא הבעלים של חברה המפעילה חנויות באילת ובגבעתיים. מזה מספר חודשים, נתונה החברה לחקירה סמויה של חקירות מכס ומע"מ תל-אביב והמרכז ויחידת מכס ומע"מ אילת. מחומרי החקירה עולה החשד כי החשוד ושליחים מטעמו מספקים סחורה באופן שיטתי לחנות באילת, ולאחר קבלת האישור על הכנסת הסחורה לאזור סחר חופשי והוצאת חשבוניות מס כוזבות בשיעור מע"מ 0% מהחנות באילת, מבריחים אותה עוד באותו היום אל מחוץ לאילת ומוכרים אותה באזור המרכז. כך עלה בידי החשוד להתחמק מתשלום מע"מ של מיליוני ש"ח.

במסגרת החקירה אף נתפס עובד של החברה כשהוא יוצא מאילת עם 15 טלפונים מסוגiPhone  וסכום כסף במזומן, ללא תעודת משלוח או חשבונית אשר תעיד על מכירת המכשירים באילת.

החשוד הובא ביום רביעי בפני שופט. מעצרו הוארך עד לשעות הערב באותו היום ובהמשך הוא שוחרר למעצר בית של 6 ימים בתנאים מגבילים.

מ"י 18574-03-22

עו”ד נועם קוריס בעל תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן, משרד נועם קוריס ושות’ עורכי דין עוסק בייצוג משפטי ותביעות ייצוגיות מאז שנת 2004.

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה